dissabte, 22 de novembre del 2014

Parelles de fet: John Berger/Sebastiao Salgado

Amb aquest post inauguro una nova secció d'aquets blog que apareix i despareix en funció del lema de la seva autora, "Volando voy, volando vengo y por el camino yo me entretengo". Doncs això, a vegades l'autora, s'entreté massa pel camí i aquest blog és potser la darrera de les seves inquietuds

Tornem-hi amb el post. "Parelles de fet" és aquell moment que trobes que dos o més dels teus referents a la vida s'ajunten en una conversa, vídeo, acció.....

I en aquest cas he de confessar que Sebastià Salgado no sería un dels meus referents, però fa poc vaig veure l'expo que fan actualment a BCN i al dia següent vaig anar al cinema a veure La sal de la tierra, el film sobre la vida i forma de treballar del fotògraf brasiler.

La meva indiferència davant l'obra de Salgado es va veure de cop qüestionada pel fet de trobar aquesta conversa amb John Berger. Heu de saber que Berger és un dels meus déus!!! -fins a tal punt que tots els intents que faig de fer un post sobre ell els acabo deixant a mitges perquè trobo que no li fan justícia.... potser algun dia ho aconsegueixo

Aquí teniu doncs la conversa entre John Berger i Sebastiao Salgado -que m'ha arribat via el Facebook de la Revista Ojos Rojos-


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada